MEMORIAL 1 OCTUBRE

El proper diumenge 4 d’octubre tindrà lloc el nostre Memorial 1 – OCT.
El proper diumenge 4 d’octubre tindrà lloc el nostre Memorial 1 – OCT.
Pendent
Pública
Memorial 1-O
7  

El diumenge ens trobarem a la Benzinera Avia de Banyoles a les 9 del matí per fer una ruta per pobles del Pla de l’Estany i Baix Empordà que varen patir la repressió policial aquell 1-OCT i arribarem a Verges on tancarem el dia amb un col·loqui dut a terme amb gent dels diferents pobles implicats per tal que ens expliquin com es va viure aquella jornada i quins records encara perduren.

Aquesta activitat i ruta és oberta a tothom

El programa previst és el següent:

Hora de trobada: 09:00h i a les 10:00 màxim sortida.
Lloc de trobada: Benzinera Avia, Ronda Canaleta 63, 17820 Banyoles https://maps.app.goo.gl/S1UReHuvck9J7zym6

Passarem per Esponellà, Garrigàs, Sant Mori, Sant Miquel de Fluvià, Siurana de l’Empordà, La Tallada de l’Empordà i Verges.
A sant Miquel de Fluvià farem una parada d’uns 30-45 minuts per veure el Monestir i voltants.

Farem la següent ruta:
Ruta completa de Banyoles a Verges: https://maps.app.goo.gl/qr1hwb7qWaLz5Sgy9
1a part de Banyoles a Sant Miquel de Fluvià: https://maps.app.goo.gl/6wjriRRgrQ3mpkR28
2a part de Sant Miquel de Fluvià a Verges: https://maps.app.goo.gl/d4cAixEFvuRkwDhK8

Arribarem a Verges aproximadament a les 12:00h., aparcarem davant de la sala polivalent on es farà l’acte – col·loqui amb les persones dels diferents pobles que hem passat per tal de que ens expliquin el que va passar i van viure aquell dia.

Un cop acabat es dóna per finalitzada la sortida.

Convideu a tots els vostres amics i amigues motoristes a través de les xarxes socials.

Salut, Gas, República Catalana i Independència !!!!